Thursday 12 August 2010

Joyful

My friend's website is done, and I enjoyed in this project.
I worked on his logo's design, web design and English translation.
It'd be better, but my knowledge in programming is limited...
Anyway, it is a meaningful project to me, and hopefully it will help him
to get further with his passion : )

6 comments:

  1. hey jasmine! this is karina hope you still rmb :P
    好耐冇上過你blog, 去左你舊果個先知原來你開左個新的!
    其實都係想講下近況你知:)
    AL放左成績喇. 考得麻麻地..full cert anyway. 9月開學去樹仁新聞系! 聽人講好似唔錯的. 希望會讀得開心:)
    今個暑假過得好充實! 返暑假工啦(body shop). band practice. hanging out with friends.. 返工唔係太辛苦而且唔係日日返. 有時間做下自己野.. 不錯的!

    你返工辛苦嘛? 放假有冇返香港? :)

    ReplyDelete
  2. super good! the web!! jasmine!>3<

    ReplyDelete
  3. Thanks Stella.

    I will teach you how to make this, no one in Emotive can escape. Haha! I look forward to your website as well ^^

    ReplyDelete
  4. Karina,我當然還記得你。
    每個人都希望成績考得好,不過盡左力就ok啦。我成績都係麻麻地,但知道下一步點行就得。

    對我黎講,大學生活是非常開心的!!!我那時候係好期待開學,大學同學而家有d係Product Designer, 有d係Fashion,有d做廣告,到而家我地同師兄師妹幾屆人仲係好朋友。

    原來你係夾Band~相信你會好enjoy個暑假, good plan!

    自己不太喜歡而且不想家人擔心,我已經離開了深圳公司。我其實之前每日都是back and forth香港同深圳。下星期一就返新工,期待ing。想做嘅事太多,要安排同取捨 :)

    ReplyDelete
  5. 其實當時有ploy hotel man同樹仁新聞系都收.. poly hotel當然出名!不過點都係鍾意新聞同埋想係media做野:)

    我而家未係特別'好'期待大學生活.但點都係開心既!話晒都係個新階段同新環境.又可以識到新朋友:D 同埋register個日已經好似有好多活動咁!正呀B-)

    份新工都係關於design的? 係香港做架?

    ReplyDelete
  6. 嗯,我有聽你講過你想讀傳理系。Hotel man同media好唔同,不過我那時候想讀Design同時好想讀Bio,或者Environmental Science...同design好唔同 :)

    Year 1時有師兄invite上莊,係Squash Club...不過我打squash好到呢...haha...而且唔想當時男友發爛再發爛。我便專心o係School of Design。

    今日新工1st day呀,希望ok...同design有少少關係,但大家嘅philosophy大致上差不多,我要少少時間reorganize同適應。香港啦,掛住你地麻~haha!

    ReplyDelete